11 Temmuz 2015 Cumartesi

Lg yakınlık sensörü sorunu kesin ÇÖZÜM

Evet arkadaşlar bu konuyla alakalı 2 çözümü var ve sizin için bu konuyu araştırdım ve ilk çözümden başlıyorum.

1. ÇÖZÜMÜ: Sensörün bulunduğu kısma yani yukarı tarafa elle bastırarak sensörün çalışmasını sağlayabilirsiniz.

2. ÇÖZÜMÜ: Telefonunuzun arama kısmına 3845#*802# kodu yazın. Sonra açılan sayfada Settings e tıklayın. Ondan sonrada Update Touch Firmware e tıklayın ve 10 saniye bekleyin. Sorun çözülecektir.

Eğer sorununuz çözülmez ise alttan yorum atabilirsiniz.

49 yorum:

  1. sorunum cozulmedi her ikisinide denedim ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunun birçok farklı faktörden oluşabilir benimkisi örnek vermek gerekirse bataryam şiştiği için olmuştu.

      Sil
  2. Lg l70 te olmuyor bu dostum uygun bi kod var mı l70 e göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensor box for android uygulamasını bi dene sensörün çalışıyor mu? 4. Simgeye tıkla yani çiçek resmi olana sonra elinle sensörü kapat bakalım çalışıyor mu?

      Sil
    2. hocam lg l 70 kodu nedir nasıl bu sensörü kapatacagız bi yardımcı olabilir misin ?

      Sil
  3. Lg v10 kullanıyorum görüşme sonrası teli kulağımdan ayırdığımda ekran ışığı güç tuşuna basmadan gelmiyor galiba sensör ile alakalı bi sorun bi çözüm öneriniz varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sol üst köşeye sensörü kapatmadan bi bastırın eğer ekran açılıyorsa sensörde boşluk vardır. Buda zaten ekran değişiminden sonra oluyor.

      Sil
    2. Sol üst köşeye bastırınca ekran geliyor şimdi senesindeki boşluğu nasıl alabiliriz

      Sil
  4. Lg g4 de bu kod calismiyor acmiyir ussd kodunu,ayrica benim sorunum ekran parlakligini otomatik secmememe rağmen otmrtama gore parlakligi anlik azaltip yukseltmesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parlaklığını ortama göre değiştirmesini istemiyorsanız otomatik seçeneğini kaldırın.

      Sil
  5. Yukardaki kodu girerken telefonunuza göre girin. 3845#*802# kodlamasında 802 LG G2 ler için geçerli. G3 için 802 yerine 855 girmeniz gerekir. G4 için 815 girmeniz gerekir. Yalnız kesin çözüm denilmiş ama G3 de menüye girmenize rağmen problem çözülmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki lg k10 un kodu nedir

      Sil
    2. Peki lg k10 un kodu nedir

      Sil
    3. Peki lg k10 sensörü için hangi kodu girmem gerekiyor lütfen bilgilendir

      Sil
    4. 2945*#01*#->LG telefon gizli menüsüne giriş yapar.
      2945#*#->Telefon test modunu açar.
      *8375#-> Yazılım versiyonunu görmenizi sağlar.

      Sil
    5. Benim lg3 ama cozum olmadi nasil yapicam basiyom bisi olmuyooo

      Sil
  6. Lg g3 beat icin hangi kodu yazacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3845#*723# girmeniz yeterli olacaktır.

      Sil
    2. Peki lg k10 için hangi kodu girmeliyim lütfen beni bilgilendirin

      Sil
  7. LG G4 SENSÖR SORUNU ÇÖZÜMÜ İÇİN *#546368#*815# DEVICE TEST/MT/UYARIYA TAMAM DEYİN/POWER TUŞU İLE INDUVIAL ITEM/POWER TUŞU İLE SENSÖR TEST/
    SENSÖRÜ KAPA ELİNLE AÇ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son ekrana kadar geldim ama SENSÖRÜ KAPA ELİNLE AÇ kısmını nasıl yapıcaz anlayamadım

      Sil
  8. Lg g3 kod yaziyorum acilmiyor menu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzun arama bölümüne yazdığınızdan emin olun.

      Sil
  9. Lg g2 kullaniyorum telefonum siddetle yere düştü bikac saat önce o zamandan beri arama geldikten sonra kobusup kulagimdan cektigimde ekran gelmiyor ekrana cift tikladigimda kapaniyor ama cift tikladigimda acilmiyor anladigim kadariyla sensor yerinden oynamis garantiye yollamadan elden gelen bisey var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşme olduğu için büyük ihtimalle garanti kapsamından çıkar. Sensörün üstüne bastırarak geçici bir çözüm üretebilirsin yanlız sensörün üstünü elinle kapatma

      Sil
    2. Peki değiştirmek ya da duzelttirmenin tahmini fiyatini biliyor musunuz

      Sil
    3. Ekranı değiştirirebilirler. Onun maliyeti 5 ay önce 250 tl idi şuan fiyatını bilmiyorum. Ama sensör için ekranı değiştirme bence değiştirirken iyi bi yerde değiştir. Yoksa sensörün iyi oturmaya bilir.

      Sil
    4. Ekranı değiştirirebilirler. Onun maliyeti 5 ay önce 250 tl idi şuan fiyatını bilmiyorum. Ama sensör için ekranı değiştirme bence değiştirirken iyi bi yerde değiştir. Yoksa sensörün iyi oturmaya bilir.

      Sil
  10. Uptade toucha firmware buna tikliyorum hic bise olmuyor. Sorun da cozulmuyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  11. Benim sorunum face de gezerken istegim disinda asagi yukari cok hizli kaymasi ve bazende asagi veya yukari yaptigimda ters yonlere gitmesi veya basa donmesi

    YanıtlaSil
  12. lg g3 stylus icin kod

    YanıtlaSil
  13. Benimki lg g4 g ve sensörüm anlrmal çalışıyor nasıl halledebilirim bir kodu varmı

    YanıtlaSil
  14. Format değil dimi bu kod 3845#*802# sadece lg g2 sensör duzeltme

    YanıtlaSil
  15. ıkısınıde denedım ama cozulmedı

    YanıtlaSil
  16. Arkadaslar sensor nerede acaba

    YanıtlaSil
  17. Ön kamerayla hoparlörün arasında

    YanıtlaSil
  18. beyler LG G3 D855 telefonlar için yeni kod :

    *#546368#*855#

    YanıtlaSil
  19. G4 kullanıyorum kodu giriyorum bağlantı sorunu yada mmi kodu hatali diyor yardım ci olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  20. Lg g3 kullanıyorum verdiğiniz kodu yazdım bekledim sorun devam ediyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  21. lg magma ( h500tr) için hidden kodu nedir

    YanıtlaSil
  22. Yukarıdaki tuşlamayı yaptım geçersiz mmi kodu diyor olmuyor

    YanıtlaSil
  23. lg y50 için kod bulamadım yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar olaya kesin çözüm ile nokta koymaya geldim biraz okuma biraz resim biraz kendi bilgilerim ile çözdüm. diğer ekrandan sensörün üstüne gelen plastik parçamı taktım (ama illa o parça şart değil asıl çözüm geliyor)ve sensörlerin geldiği kısmın morumsu bir rengi var (ekran üzerinde). elinize ince uçlu bir tornavida alıp arka taraftan o boyayı silin sensör mükemmel çalışacak. bu sorunda çözmüyorsa artık yapacak hiçbişey diyorum. ama kesinlikle çözecek

    YanıtlaSil
  25. sensörler çok toz almış benimkinde, biraz üstten iğneyle temizleyip, biraz da sensöre bastırınca düzeldi ama ne kadar gider böyle bilmiyorum. not 2 ay önce ekran değişimi olmuştu.

    YanıtlaSil
  26. lg g5 kırılmaz cam taktırdım ama cam hem kamerayı kapattı hem sensörü birni aradığımda hemen ekranı kapanıyor kırılmaz camdan olayımı acaba

    YanıtlaSil